همگام با گسترش فعالیت رسانه‌های جمعی و تغییر شکل و محتوای رسانه‌ها، شاهد این هستیم که افراد زیادی در فضای مجازی و در صفحات شخصی خود (اینستاگرام، تلگرام، و...) دست به فعالیت تبلیغاتی زده و کالا یا خدماتی را به جهت تبلیغات به مخاطبان خود معرفی می‌کنند که گاهی ممکن است این فعالیت‌های تبلیغاتی به فرد یا افرادی ضرر‌های جبران ناپذیری وارد نماید.
سومین محموله کووکس وارد ایران شد افزایش قیمت خوراکی‌ها ۲۵۵ درصد را ثبت کرد عراقی‌ها متمایل به میانجی‌گری بین ایران و عربستان تاکید فرانسه بر لزوم بازگشت سریع به مذاکرات وین چگونه یک «گروه تروریستی» به «دولت» تبدیل می‌شود؟ جریان رادیکال در افغانستان علیه چین، روسیه و ایران مردم از گرانی و بیکاری به ستوه آمده‌اند دهقان معاون حقوقی رئیس جمهور شد مراسم تکریم و قدردانی از وزیر پیشین بهداشت کالیفرنیا همچنان در آتش محموله جدید واکسن کرونا روز جمعه به خوزستان می‌رسد قطع بیانات خانم سخنگو توسط حشره مزاحم ایمنی حاصل از واکسن کرونا چه زمانی ایجاد می‌شود؟ کمبود واکسن کرونا در کردستان ابتلای کاپیتان تیم ملی سوئیس به کرونا