مریم سلیمی، مدرس سواد خبری و رسانهای معتقد است که مردم در حوزههای مختلف از جمله کرونا تشنه واقعیتاند و در رسانههای رسمی و غیررسمی به دنبال آن میگردند. به همین دلیل در صورت وجود رسانههای مورد اتکای پایبند به واقعیت، کمتر قربانی سرابهای جعلی میشوند. او میگوید: بحرانها آزمونهای مهمی برای رسانهها جهت جلب یا سلب اعتماد از مردم هستند و در این میان، پنهانکاری، بزرگنمایی یا کوچک نمایی و… همگی آفتهایی هستند که پیامدهایی برای جامعه دارند. از جمله آنها سوق یافتن مردم به سمت رسانههای غیررسمی و بعضاً با محتوای جعلی است که نتایج حاصله میتواند هزینه زا، بعضاً گرانتر و حتی غیرقابلجبران باشند.
سومین محموله کووکس وارد ایران شد افزایش قیمت خوراکیها ۲۵۵ درصد را ثبت کرد عراقیها متمایل به میانجیگری بین ایران و عربستان تاکید فرانسه بر لزوم بازگشت سریع به مذاکرات وین چگونه یک «گروه تروریستی» به «دولت» تبدیل میشود؟ جریان رادیکال در افغانستان علیه چین، روسیه و ایران مردم از گرانی و بیکاری به ستوه آمدهاند دهقان معاون حقوقی رئیس جمهور شد مراسم تکریم و قدردانی از وزیر پیشین بهداشت کالیفرنیا همچنان در آتش محموله جدید واکسن کرونا روز جمعه به خوزستان میرسد قطع بیانات خانم سخنگو توسط حشره مزاحم ایمنی حاصل از واکسن کرونا چه زمانی ایجاد میشود؟ کمبود واکسن کرونا در کردستان ابتلای کاپیتان تیم ملی سوئیس به کرونا