نماینده «زاهدان» از پاسخ وزیر راه و شهرسازی قانع شد

نماینده «زاهدان» از پاسخ وزیر راه و شهرسازی قانع شد

نماینده زاهدان در مجلس از پاسخ های وزیر راه و شهرسازی در مورد دلایل عدم توجه به پسکرانه‌های ریلی و جاده هوایی بزرگراه چابهار- زاهدان به صورت مشروط قانع شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، بررسی سؤال علیم یارمحمدی از محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در دستور کار امروز یکشنبه 17 آذر نمایندگان در جلسه علنی قرار داشت.

علیم یارمحمدی نماینده زاهدان از توضیحات محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی درباره دلایل عدم توجه به پسکرانه‌های ریلی و جاده هوایی (بزرگراه چابهار - زاهدان) که در چند ماه گذشته موجب افزایش 400 تا 500درصدی حوادث منجر به فوت و نقص عضو در این محور شده، به‌صورت مشروط قانع شد.

صدیف بدری، سخنگوی کمیسیون عمران مجلس در تشریح سؤال علیم یارمحمدی نماینده زاهدان، از وزیر راه و شهرسازی گفت: در اجرای ماده 207 آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی سؤال فوق در جلسه رسمی مورخ 13 اسفند 97 کمیسیون با حضور اکثریت نمایندگان عضو کمیسیون، نماینده سؤال‌کننده و وزیر مطرح و پس از استماع اظهارات طرفین و نظر به عدم اقناع نماینده سؤال‌کننده از پاسخ‌های وزیر، کمیسیون قلمرو سؤال را ملی تشخیص داد و مستند به بند 3 ماده 207 آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی گزارش سؤال برای اعلام وصول در اولین جلسه ارسال شد.

انتهای‌ پیام/

واژه های کاربردی مرتبط
واژه های کاربردی مرتبط
پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon