پاشایی: رد پای دولت در بازارهای مسکن، سکه و ارز دیده می‌شود

پاشایی: رد پای دولت در بازارهای مسکن، سکه و ارز دیده می‌شود

نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس گفت: وقتی رد پای دولت در بازارهای ملک، مسکن و سکه و ارز دیده می شود؛چطور انتظار داریم مردم نقدینگی را به سمت تولید ببرند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، معصومه پاشایی نماینده مردم مرند و جلفا در جلسه علنی یکشنبه 30شهریور قوه مقننه در تذکر شفاهی گفت: رفتارها و واکنش‌های دولت نسبت به مسائل داخلی و خارجی در حوزه‌های مختلف، مردم را به این باور رسانده که دولت نسبت به شرایط زندگی مردمی بی‌تفاوت شده است.

وی با اشاره به شرایط بحرانی بازار و اوضاع معیشتی مردم، افزود:  رئیس‌جمهور عزمی برای معرفی وزیر صنعت ندارد و گاهی شنیده می‌شود به دنبال افراد غیرمتخصص می‌رود، درخواست می‌کنم سریعاً یک وزیر متخصص و آشنا به وزارتخانه معرفی کنید که خودتان هم قبول داشته باشید و تشریف بیارید از ایشان دفاع کنید.

نماینده مرند در بخش دیگری از تذکر خود بیان داشت: نظارت و کنترلی بر شرکت‌ها و موسسات دولتی بانک‌ها و صندوق وجود ندارد که به جای سرمایه‌گذاری در تولید، به سمت بازار غیر مولد و دلالی رفته‌اند؛ آقای رئیس‌جمهور، وقتی شما خودتان سرمایه‌ها را به سمت تولید نمی‌برید و رد پایتان در بازارهای ملک، مسکن و سکه و ارز دیده می‌شود چطور انتظار دارید مردم نقدینگی به سمت تولید ببرند.

پاشایی همچنین با اشاره به مشکلات دولت الکترونیک بیان داشت: دولت در اجرای تکالیف مربوط به دولت الکترونیک و تکمیل سامانه‌های موضوع قانون برنامه ششم و تهیه نقشه جامع یکپارچه‌سازی سامانه‌ها در راستای تولید تبادل و پردازش داده‌های اقتصادی سهل‌انگاری و کم‌کاری فاحشی دارد که هر انسان عاقلی فکر می‌کند عمدی در کار است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در پایان ، اظهار داشت: درمان درد اقتصاد سامانه‌ها است؛ چرا انجام نمی‌دهید؟ چرا نمی‌خواهید شفافیت در اقتصاد ما حاکم بشود و از این بحران داخلی خارج بشویم منافع چه کسی یا کسانی را می‌بینید که از منافع ملی ما با اهمیت‌تر است؟

انتهای‌پیام/

واژه های کاربردی مرتبط
واژه های کاربردی مرتبط
پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon