تحریم و ترور مانع از دفاع مقدس هسته ای ایران نمی شود


تحریم و ترور مانع از دفاع مقدس هسته ای ایران نمی شود

عضو شورای مرکزی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: تحریم، تهدید و ترور مانع از دفاع مقدس هسته ای ایران نمی شود

ملاحت جو،  دبیر واحد تشکیلات و امور شهرستان های اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم با اشاره به اقدام وحشیانه و مذبوحانه ترور دانشمند فهیم و فرهیخته کشورمان، محسن فخری زاده اظهار داشت: این اقدام نقاب از چهره منحوس تروریست مسلح، استکبار جهانی و عوامل وابسته  به نظام سلطه و حامیان این جنایتکاران در کاخ سفید برداشت و برگه سیاه دیگری بر پرونده ننگین جنایت  آنها افزود.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

وی افزود: دشمنان جاهل و شیطان صفت برای مقابله با پیشرفت ایران عزیزمان دست به کثیف ترین اقدام زده اند و این پیام را دادند که آشکارا در پی سد راه مسیر پرشتاب ترقی و پیشرفت کشور عزیزمان هستند. این اقدام نشان دهنده عمق وحشت و هراس آنان از تبدیل ایران به قدرتی فرامنطقه ای، اسوه و الگو برای دیگر کشور های جهان است.

این فعال دانشجویی گفت: پروژه تحریم، تهدید و ترور که نتیجه جاسوسی، افکار پلید و فاسد در اتاق فکرهای تروریسم پرور غرب است تلاشی برای خاموش کردن چراغ موفقیت ها و  دفاع مقدس هسته ای و بالندگی و درخشندگی ایران است.

وی تاکید کرد: در سایه لطف الهی راه جهادگران عرصه علمی با تهدید و ترور متوقف نمی شود زیرا علم و دانش ترور شدنی نیست و با شهادت دانشمندان دلسوز شتاب بیشتری خواهد یافت. خون شهیدان عزم و تلاش ما، جوانان مومن و انقلابی کشورمان را مضاعف تر خواهد کرد.

 

ملاحت جو در پایان با تبریک شهادت دانشمند عالی رتبه محسن فخری زاده  محضر حضرت ولی عصر‌(عج)، مقام معظم رهبری و خانواده معظم این دانشمند تاکید کرد: این ترور ها کار ساز نخواهند بود و مانعی در تحقق اهداف انقلاب نیست.

انتهای پیام/

واژه های کاربردی مرتبط
واژه های کاربردی مرتبط
پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon