۸ آذر ۱۳۹۹، ۱۹:۲۲

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کرمانشاه:

اعتبار وکالتنامه‌های انتقال مالکیت خودرو تمدید می شود

اعتبار وکالتنامه‌های انتقال مالکیت خودرو تمدید می شود

کرمانشاه- رئیس پلیس راهنمایی ورانندگی استان کرمانشاه از تمدید اعتبار وکالتنامه‌هایی که در ایام محدودیت های کرونایی اعتبار آنها منقضی شده خبر داد.

فضل الله شیری بعد از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به مصوبه اخیر ستاد ملی مقابله با کرونا، از اول آذرماه سال جاری، مراکز شماره گذاری در شهرهای قرمز تعطیل شد که در همین راستا وکالت نامه‌هایی که انقضای اعتبار آنها در ایام تعطیلات کرونا (آذر ماه) است به شمار روزهای تعطیل رسمی از طرف دولت تمدید اعتبار می‌شوند.

وی افزود: با تعطیلی مراکز شماره گذاری تاریخ اعتبار بسیاری از وکالتنامه های صادره منقضی خواهد شد، که این امر منجر به ازدحام مراجعین به مراکز شماره گذاری بعد از اتمام محدودیت‌ها خواهد شد، برای آسودگی خاطر هموطنان تمهیدات و تدابیر لازم پیش بینی و به ستاد مقابله با کرونا پیشنهاد شده و در نهایت مقرر گردید اعتبار وکالتنامه های متقاضیان خرید و فروش وسایل نقلیه به تعداد روزهای تعطیل شده از سوی ستاد ملی کرونا، تمدید گردد.

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه تصریح کرد: صرفاً وکالتنامه هایی که اعتبار آنها از تاریخ ۰۱/‏۰۹/‏۹۹‬ تا پایان آخرین روز تعطیلات کرونایی اعلام شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا منقضی شده باشد، مشمول تمدید اعتبار و دریافت خدمات در مراکز شماره گذاری خواهند بود.

وی در خصوص نوبت دهی اینترنتی مراکز تعویض پلاک، گفت: مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک مرکز استان کرمانشاه، خدمات را با نوبت دهی اینترنتی انجام می‌دهند و می‌بایست قبل از مراجعه، نوبت اینترنتی را گرفته شده باشد.

کد خبر 5082914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha