اخبار داغ

معاون اقتصادی استاندار زنجان:

سرمایه‌گذاران حوزه آی‌تی در زنجان حمایت می‌شوند

سرمایه‌گذاران حوزه آی‌تی در زنجان حمایت می‌شوند
آبی پور معاون اقتصادی استاندار زنجان با اشاره به اینکه همه زیرساختها جهت استقرار شهرک برق و آی‌تی در زنجان تامین شده است گفت: سرمایه‌گذاران آی‌تی در زنجان حمایت می‌شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد‌رضا آبی‌پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; ایجاد شهرک صنعتی برق و آی‌تی و سایر شهرک صنعتی را از وظایف دولت دانست و اظهار کرد: در حال حاضر 20 ناحیه و شهرک صنعتی فعال در استان زنجان وجود دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی تصریح کرد: وظیفه دولت این است که زیرساخت‌های شهرک صنعتی را تامین کرده و در اختیار سرمایه گذاران قرار دهد تا سرمایه‌گذاران با هزینه پایین در شهرکهای صنعتی سرمایه گذاری کنند.

,

معاون اقتصادی استاندار زنجان با تاکید براینکه در حال حاضر مشکلی از لحاظ استقرار واحد‌های تولیدی در شهرک تخصصی برق و آی‌تی زنجان وجود ندارد ابراز کرد: زیرساخت‌های این شهرک مهیا شده و زمین‌ها آماده واگذاری به سرمایه گذاران است.

,

وی با بیان اینکه تا به امروز چند قطعه از زمین شهرک صنعتی آی‌تی زنجان به سرمایه‌گذاران واگذار شده است اظهار کرد: واحد‌هایی که در این شهرک مستقر شدند فعالیت خود را آغاز کردند.

,

آبی‌پور با بیان اینکه ظرفیت‌های صنعتی استان از طریق سایت خدمات سرمایه‌گذاری برای سایر سرمایه گذاران خارج از استان معرفی می‌شود بیان کرد: از طریق این سایت همه زمینه‌ سرمایه‌گذاریهای استان اعلام می‌شود.

,

وی با تاکید براینکه از سرمایه‌گذاری حوزه آی‌تی در استان زنجان استقبال می‌شود عنوان کرد: اگر سرمایه گذاری تمایلی برای سرمایه گذاری در حوزه برق و آی‌تی داشته باشد حمایت‌های لازم از آنها انجام می‌شود.

,

معاون اقتصادی استاندار زنجان تاکید کرد: آب، برق و گاز مورد نیاز شهرک برق و آی‌تی تامین شده و سایر خدمات نیز به تناسب استقرار واحدهای تولیدی در شهرک ایجاد می‌شود.

,

وی با بیان اینکه در تمامی شهرک‌های صنعتی استان زنجان مشوق‌های لازم در نظر گرفته شده است عنوان کرد: زمین‌ شهرک‌های صنعتی استان با شرایط ویژه به سرمایه‌گذاران واگذار می‌شود که براساس آن سرمایه‌گذاران ۲۰ درصد قیمت زمین را به صورت نقد پرداخت می‌کنند و مابقی آن به صورت اقساط ۳۶ تا ۴۰ ماه اخذ می‌شود.

,

آبی‌پور در پایان خاطرنشان کرد: همه شهرک‌های صنعتی براساس قانون از یک ظرفیت معافیت مالیاتی برخوردار هستند که این معافیت مالیاتی در برخی از شهرکهای صنعتی به بیش از ۱۰ سال هم می‌رسد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه