۲۱ دی ۱۳۹۸، ۱:۴۸
کد خبر: 83628776
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

آیین یادبود سردار سلیمانی در وین و رم برگزار شد

لندن- ایرنا- آیین بزرگداشت سردار شهید سپهبد «قاسم سلیمانی» و همرزمانش با حضور گسترده مسلمانان در پایتخت‌های اتریش و ایتالیا برگزار شد.

«کاظم غریب آبادی» سفیر و نماینده دائم ایران نزد سازمان های بین المللی در مراسم مرکز اسلامی امام علی (ع) وین، به تشریح ابعاد شخصیتی سردار سلیمانی و نقش ارزنده‌ و رشادت‌های او در مبارزه با تروریسم در منطقه پرداخت.  

همچنین در مجتمع آموزشی شهید باهنر رم، مراسم مشابهی با حضور جمعی از ایرانیان مقیم، سفیر و کارکنان سفارت جمهوری اسلامی ایران در ایتالیا برگزار شد.

در این آیین که به مناسبت ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه (س) ترتیب داده شده بود، سخنران برنامه دکتر «عبدالکریمی» استاد و مورخ اسلامی در خصوص سجایای دختر پیامبر گرامی اسلام (ص)، مظلومیت آن حضرت و ادله شیعه در این خصوص به ایراد سخنرانی پرداخت و در خاتمه به یاد سردار شهید مراسم سوگواری برگزار شد.

سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ابومهدی المهندس معاون سازمان نیروهای مردمی عراق به همراه هشت نفر دیگر، بامداد روز جمعه (۱۳ دیماه جاری) در مسیر فرودگاه بغداد به دستور «دونالد ترامپ» رییس جمهوری آمریکا و با پهپادهای وزارت دفاع این کشور (پنتاگون) ترور شده و به شهادت رسیدند.

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha