اخبار داغ

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی فرمانداری هشتگرد:

کمبود مراکز درمانی مهمترین معضل شهر جدید هشتگرد است/ پراکندگی ساختمان ها؛ عامل اختلال سیستم حمل و نقل

کمبود مراکز درمانی مهمترین معضل شهر جدید هشتگرد است/ پراکندگی ساختمان ها؛ عامل اختلال سیستم حمل و نقل
کامران عظیم زاده گفت: یکی از مهمترین معضلات شهر جدید هشتگرد کمبود بیمارستان و درمانگاه و مراکز درمانی است که اکنون دو واحد درمانی این شهرستان دارد که پاسخگوی نیاز استان نیست و باید تعداد این مراکز افزایش پیدا کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی فرمانداری هشتگرد در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: مسکن مهر از نظر قانونی وظیفه شرکت عمران شهر جدید هشتگرد است که به سرانجام رسیده و به زودی به مخاطبان تحویل داده می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
کامران عظیم زاده ادامه داد: بخش عمده کار؛ ۹۰ تا ۹۴ درصد پروژه پیشرفت فیزیکی داشته و موضوع انشعابات آن در حال انجام است که اگر این انشعابات حل شود مسکن مهر شهر جدید هشتگرد به زودی تحویل مخاطبان داده می شود.
,
 
,
وی افزود: مسکن مهر پروژه ملی است که از دولت احمدی نژاد تا دولت روحانی ادامه پیدا کرد و باید هم خاتمه پیدا کند و به متقاضیان تحویل داده شود که بخش اعظم آن انجام شده است و ۵ درصد آن باقی مانده که به زودی خاتمه می یابد.
,
 
,
این کارشناس تصریح کرد: یکی از مهمترین معضلات شهر جدید هشتگرد کمبود بیمارستان و درمانگاه و مراکز درمانی است که اکنون دو واحد درمانی این شهرستان دارد که پاسخگوی نیاز استان نیست و باید تعداد این مراکز افزایش پیدا کند.
,
 
,
عظیم زاده گفت: شرکت عمران شهرستان حدود ۲۰ سال پیش یک بیمارستان ۹۶ تخت خوابی را کلنگ زنی کرد و ۲۲ درصد پروژِه انجام شده است ولی با تغییر شورا این کار روی زمین مانده است و اگر این پروژه مجدد از سر گرفته شود و به بهره برداری برسد تا حدودی مشکل درمانی شهرستان برطرف می شود.
,
 
,
وی ادامه داد: در زمان فعالیت ما هم یک درمانگاه در خیابان آسمان شهرستان مجوز گرفت که این درمانگاه ۹۰ درصد پیشرفت داشته است که امیدواریم هرچه زودتر به بهره برداری برسد.
,
 
,
این مسئول بیان کرد: همچنان معضل درمانی یکی از بزرگترین معضلات شهرجدید هشتگرد است و مردم این شهرستان برای بیشتر خدمات درمانی مجبور هستند به کرج مراجعه کنند که اگر نیاز درمانی شهرستان برطرف شود؛ مردم دیگر برای هر خدمات درمانی ای لازم نیست به شهر کرج مراجعه کنند.
,
 
,
عظیم زاده افزود: در سنوات گذشته تعدادی اتوبوس، مینی بوس، تاکسی گرفتیم و به چرخه حمل و نقل شهر جدید هشتگرد اضافه شد و در سنوات قبل این میزان حمل و نقل عمومی پاسخگوی نیاز شهرستان بود.
,
 
,
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی فرمانداری هشتگرد عنوان کرد: اما اکنون با مهاجرت بیشتر به این شهرستان و افزایش جمعیت شهر این میزان حمل و نقل پاسخگوی مخاطب نیست و قطعا باید تعداد اتوبوس و سرویس های حمل و نقل افزایش یابد که این نیز در دستور کار شورای جدید هشتگرد قرار خواهد گرفت.
,
 
,
وی ادامه داد: یکی از علل کمبود و ضعف حمل و نقل شهرستان؛ پراکندگی ساختمان ها نیز هست که این معضل برای رانندگان تاکسی و اتوبوس نیز سخت شده است که در هر صورت نیاز مخاطب است و شورا باید برای این موضوع تدبیری بیندیشد.
,
 
,
عظیم زاده در خاتمه خاطرنشان کرد: در شهر جدید هشتگرد مشکل آموزش دولتی زیرمجموعه آموزش و پرورش وجود ندارد ولی در زمینه آموزش های غیرانتفاعی در شهرستان با مشکل مواجهه هستیم و کمبود داریم که باید دستگاه های متولی ورود و این مشکل نیز برطرف شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه