اخبار داغ

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور:

سلامت، معیشت و اقتصاد مردم؛ ۳ اولویت دولت سیزدهم است/ راه‌اندازی قرارگاه اقتصادی برای کنترل قیمت‌ها

سلامت، معیشت و اقتصاد مردم؛ ۳ اولویت دولت سیزدهم است/ راه‌اندازی قرارگاه اقتصادی برای کنترل قیمت‌ها
سید محمد حسینی گفت: برنامه‌ای تحولی در حوزه‌های مختلف از جمله سیاست خارجی، مباحث علمی، اقتصادی و فرهنگی نوشته شده و امیدواریم وزرا، مدیران ارشد و میانی همت کنند تا تحول انجام شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ معاون رئیس جمهور در امور مجلس در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: مجلس دقت لازم را به خرج داد و ابهامات، شائبه ها و سوالات را درباره وزرا به خوبی مطرح و از دولت حمایت جدی کردند، خوشبختانه دولت سیزدهم بالاترین رای اعتماد را به خود اختصاص داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
سید محمد حسینی کسب بیش از ۲۰۰ رای توسط وزرای پیشنهادی آیت الله رئیسی در مجلس را حائز اهمیت دانست و افزود: درصدد هستیم هیچ زمانی را از دست نداده و بی وقفه کار کنیم، البته کاری که پشتوانه تحقیقاتی با برنامه ریزی داشته باشد.
,
 
,
وی اظهار داشت: خوشبختانه در کنار وزرا افرادی هستند که نخبه و صاحب نظر هستند، برنامه ای تحولی در حوزه های مختلف از جمله سیاست خارجی، مباحث علمی، اقتصادی و فرهنگی نوشته شده و امیدواریم وزرا، مدیران ارشد و میانی همت کنند تا تحول انجام شود.
,
 
,
حسینی با اشاره به اینکه با وضع موجود راه به جایی نمی بریم، تصریح کرد: باید تغییرات اساسی صورت بگیرد تا به اهداف بلندمدت دست پیدا کنیم، مهم ترین اولویت دولت در حال حاضر سلامت مردم است و جلسات ویژه ای برای مقابله با کرونا برگزار شده است.
,
 
,
وی مسائل اقتصادی و معیشتی را از دیگر اولویت های دولت دانست و گفت: درصدد هستیم با انجام برخی اقدامات، رونق تولید را از بخش مسکن آغاز کرده و سایر بخش ها را به تحرک وادار کنیم، این مهم آثار و پیامدهای خوبی را به دنبال خواهد داشت.
,
 
,
حسینی افزود: اشتغال زایی، کنترل قیمت ها و افزایش صادرات به واسطه بازارهای موجود در منطقه از دیگر برنامه های دولت است، همه باید دست به دست هم داده و به فرموده مقام معظم رهبری اختلاف ها را کنار بگذاریم و آنها را به مردم انتقال و بسط ندهیم.
,
 
,
وی اظهار داشت: معاون اول رئیس جمهور به عنوان رئیس قرارگاه اقتصادی با همراهی معاون اقتصادی آیت الله رئیسی، فعالیت های مذکور را با جدیت انجام خواهند داد و از تمام ظرفیت ها استفاده می شود، هماهنگونه که برای مدیران سامانه طراحی شد، سامانه ایده ها راه اندازی می شود.
,
 
,
حسینی راه اندازی سامانه ایده ها را پلی ارتباطی برای ارائه نقطه نظرات مردم دانست و تصریح کرد: وزرا و معاونان رئیس جمهور بین مردم هستند و به راحتی می توانند از پیشنهادات آنها استفاده کنند، الگوی ما شهیدان رجایی و با هنر است و امیدواریم مردم ما را هم حمایت کنند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه