اخبار داغ

فرمانده سپاه البرز در بازدید از مرکز واکسیناسیون محلات:

بیلقان به برکت اجرای طرح شهید سلیمانی ۱ بیمار کرونایی دارد/ مقابله با کووید ۱۹ در این محله الگوی دیگر مناطق البرز است

بیلقان به برکت اجرای طرح شهید سلیمانی ۱ بیمار کرونایی دارد/ مقابله با کووید ۱۹ در این محله الگوی دیگر مناطق البرز است
سردار علیرضا حیدرنیا گفت: به واسطه تلاش‌های بسیج و مردم در بیلقان، تنها در پیک پنجم کرونا یک بیمار داشته‌اند و با رعایت ممنوعیت‌ها و محدودیت‌ها خوشبختانه وضعیت محله مذکور پایدار است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، فرمانده سپاه البرز در بازدید از مرکز واکسیناسیون مسجد جامع در بیلقان، گفت:  در راستای اجرای فاز سوم طرح شهید سلیمانی برای مهار و کنترل ویروس کرونا امروز به محله بیلقان آمده ایم تا از نزدیک شاهد تلاش ها و ابتکارات بسیج با کمک مردم باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
سردار علیرضا حیدرنیا اقدامات مسجد جامع بیلقان را در راستای محله مهربانی مثبت ارزیابی کرد و افزود: فعالیت های صورت گرفته در این محله، طی یکسال اخیر شایسته است و با ظرفیت همه مردم رقم خورده است، فاصله گذاری اجتماعی، ضدعفونی و فرهنگ سازی مقابله با کرونا روند خوبی دارد.
,

وی با اشاره به اینکه توجیه کسبه بیلقان برای رعایت شیوه نامه های بهداشتی، واکسیناسیون و تدفین اموات کرونایی هم از جمله خدمات موثر بسیج در بیلقان بوده است، اظهار داشت: پیشگیری از کووید ۱۹ در بیلقان می تواند الگویی برای دیگر شهرها باشد.
,
,
 
,
حیدرنیا تصریح کرد: به واسطه تلاش های بسیج و مردم در بیلقان، تنها در پیک پنجم کرونا یک بیمار داشته اند و رعایت ممنوعیت ها و محدودیت ها خوشبختانه وضعیت محله مذکور پایدار است و ما را امیدوار به مقابله با کرونا در بیلقان و دیگر مناطق خواهد کرد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه