اخبار داغ

فرماندار زنجان خبر داد؛

دریافت خدمات اداری و عمومی در زنجان به شرط ارائه کارت واکسن

دریافت خدمات اداری و عمومی در زنجان به شرط ارائه کارت واکسن
فرماندار زنجان با اشاره به اینکه دریافت خدمات اداری و عمومی در زنجان به شرط ارائه کارت واکسن انجام می‌شود گفت: از افرادی که شرایط دریافت واکسن را دارند درخواست می‌کنیم که حتما نسبت به واکسیناسیون خود اقدام کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه روند واکسیناسیون در زنجان به خوبی پیش می‌رود اظهار کرد: در زنجان شرایط خوبی در واکسیناسیون ایجاد شده و مردم بدون معطلی در صف انتظار واکسن‌های خود را دریافت می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه 10 تیم به صورت سیار واکسیناسیون در منازل را انجام می‌دهند تصریح کرد: متاسفانه علی‌رغم اینکه این تسهیل‌گری در زنجان اتفاق افتاده برخی از افراد نسبت به واکسیناسیون کم توجهی می‌کنند.

,

فرماندار زنجان با تاکید بر اینکه در برخی از روستاهای زنجان از واکسیناسیون استقبال نشده است ابراز کرد: درخواست برای واکسیناسیون در روستاهایی صعب‌العبور زنجان بدون در نظر گرفتن شرایط سنی انجام شده که اگر موافقت شود افراد بالای 18 سال در این روستاها واکسینه خواهند شد.

,

وی با اشاره به اجرای مصوبه ستاد کرونا استان در خصوص ارائه خدمات به افرادی که از دریافت واکسن تمکین نمی‌کنند گفت: براساس این مصوبه خدمات اداری و عمومی مورد نیاز ساکنین شهرستان زنجان براساس کارت واکسیناسیون ارائه می‌شود.

,

عسگری با بیان اینکه این خدمات به افراد بالای 45 سال با ارائه کارت واکسیناسیون انجام می‌شود افزود: این مصوبه با همه بانک‌ها مرکز ارائه دهنده خدمات عمومی سطح شهرستان زنجان ابلاغ شده است.

,

وی با اشاره به اینکه افرادی که واجد شرایط دریافت واکسن هستند حتما نسبت به واکسیناسیون علیه بیماری کرونا اقدام کنند چرا که عدم دریافت واکسن برای خود و اطرافیانش خطر ایجاد می‌کند افزود: مردم باید از این فرصت نسبت به دریافت واکسن خود اقدام کنند.

,

فرماندار زنجان گفت: شرایط مراکز واکسیناسیون بسیار مناسب است و به هر اندازه واکسن به این مراکز تحویل داده شود کار واکسیناسیون بدون هیچ مشکلی انجام می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه